Un site pentru fitness

Paginile web par a prinde din ce în ce mai teren în spaţiu virtual. Astfel încât administratorii de site­uri ar  trebui să fie foarte atenţi la modul în care arata „magazinul online” pe care până la urmă ei îl decorează  după bunul lor plac. În cazul în care clienţilor le place şi sunt mulţumiţi de aspect cu siguranţă vor reveni şi  a doua oară, dacă serviciile sunt de calitate mai mult ca sigur vor plasă şi o a doua sau o a zecea comandă.

Căci atunci când a prins încredere în tine, ca şi distribuitor, e greu să încerce şi altceva.  Hai să luăm următorul site ca şi exemplu: www.comenzi.ro. Un site care are de toate foarte multe  atuuri, dar şi lucruri care îl dezavantajează.  Un plus este gamă largă de produse, preţurile mici şi reducerile aplicate. De asemenea experienţă căpătată  în urma celor 11 ani de activitate este şi el un avantaj care ar trebui să transforme clienţii potenţiali în clienţi  care acţionează şi îşi plasează comanda pe site­ul respectiv.

De asemenea şi varietatea produselor, dacă  veţi arunca un ochi pe un site fitness veţi descoperi că aceştia pun la vânzare produse din domenii foarte diferite. Şi  este foarte uşor pentru un client care îşi doreşte mai multe lucruri să îşi plaseze comandă şi să nu fie nevoit  să caute pe alte 10 mii de site­uri şi să plaseze mai multe comenzi.

Un dezavantaj al site­ului este numele titlului care este aproape invizibil, ar trebui evidenţiat. Acest lucru va  aduce un plus de promovare site­ului, iar clientul va fi mereu informat de locul în care se află, bineînţeles în  spaţiul virtual.  Cu astfel de magazine cumpărăturile au devenit mult mai uşoare şi mai comode, acum nu mai este nevoie  să colinzi câteva magazine bune şi să oboseşti pentru aţi achiziţiona 2­3 produse, acum ele se afla un click  distanţă.

Leave a Reply