Lucrez in domeniul online, mai exact pe partea de internet marketing, dar si ca web-designer, motiv pentru care am inceput, tocmai din luna ianuarie (2013), sa actualizez ofertele agentiilor de turism din Romania. Datorita acestui lucru am observat niste lucruri foarte interesante, precum modul in care acestia au le-au schimbat fata de anii precedenti, preturile pe care au decis sa le aplice pentru finalul acestui an si multe alte lucruri asemanatoare. Am observat ca anul acest companiile de turism au inceput sa puna pret pe ieftenirea preturilor, astfel incat clientii sa fie mult mai atrasi si sa existe un numar mai mare de vanzari. Se pare ca da roade aceasta metoda de a face profit deoarece anumite agentii au intrecut profitul din anii trecuti.
Fie ca este vorba de vacanta in Grecia sau in Japonia, pretul a devenit mult mai accesibil, ceea ce este un lucru bun, atat pentru clienti cat si pentru detinatorii firmelor de genul. Putem aduce in discutie vorba aceea ‘win-win’ deoarece merge folosita in aceasta discutie. Foarte multe persoane prefera vacanta in alte state atat timp cat pretul este mai accesibil.
Recomand sejur japonia si sejur mexic.