Mersul trenurilor Covasna – Sfantu Gheorghe -Brasov si Covasna – Targu Secuiesc -Bretcu. Asa ceva cauti atunci cand vrei sa pleci din oras. Singura societate care avea microbus pe aceste rute a ramas fara licenta (nu ca nu ar fi meritat). Cat timp se ava mentine aceasta situatie nu se stie. Cert este faptul ca este mai sanatos sa consulti mersul trenurilor.
Mersul trenurilor Covasna – Sfantu Gheorghe – Brasov
Statie | km | R 14730 |
R 17432 |
R 14734 |
R 14736 |
R 14738 |
R 14740 |
---|---|---|---|---|---|---|---|
BRETCU HM. | 0.0 | – | 05:56 | 10:28 | – | 17:09 | 18:50 |
LEMNIA H. | 3.5 | – | 06:03 | 10:35 | – | 17:16 | 18:57 |
MERENI LUTOASA H. | 6.3 | – | 06:09 | 10:41 | – | 17:22 | 19:03 |
BALANI H. | 9.5 | – | 06:15 | 10:48 | – | 17:28 | 19:09 |
POIENITA H. | 12.2 | – | 06:21 | 10:54 | – | 17:34 | 19:15 |
SÂNZIENI H. | 14.7 | – | 06:26 | 11:00 | – | 17:39 | 19:20 |
TÂRGU SECUIESC | 21.7 | – | 06:40 | 11:13 | – | 17:53 | 19:34 |
CATALINA H. | 26.1 | – | 06:46 | 11:19 | – | 17:59 | 19:40 |
IMECI HM. | 27.9 | – | 06:49 | 11:24 | – | 18:03 | 19:44 |
ZABALA H. | 33.3 | – | 06:57 | 11:31 | – | 18:11 | 19:52 |
COVASNA HM. | 37.9 | – | 07:03 | 11:38 | – | 18:19 | 20:14 |
BRATES H. | 43.6 | – | 07:12 | 11:47 | – | 18:28 | 20:23 |
TUFALAU H. | 46.6 | – | 07:17 | 11:53 | – | 18:33 | 20:28 |
BOROSNEU MARE H. | 48.8 | – | 07:21 | 11:58 | – | 18:37 | 20:32 |
BITA H. | 52.4 | – | 07:27 | 12:05 | – | 18:43 | 20:38 |
MOACSA HCV. | 55.8 | – | 07:32 | 12:11 | – | 18:49 | 20:44 |
ANGHELUS H. | 59.7 | – | 07:39 | 12:18 | – | 18:56 | 20:51 |
SFÂNTU GHEORGHE | 66.2 | 06:24 | 07:48 | 13:00 | 14:47 | 19:05 | 21:00 |
OZUN HM. | 73.8 | 06:32 | – | 13:07 | 14:56 | – | – |
CHICHIS HC. | 78.1 | 06:37 | – | 13:12 | 15:01 | – | – |
PREJMER HM. | 82.4 | 06:42 | – | 13:17 | 15:06 | – | – |
ILIENI HC. | 84.2 | 06:45 | – | 13:20 | 15:09 | – | – |
HARMAN | 91.1 | 06:52 | – | 13:27 | 15:16 | – | – |
PAV. CFR BRASOV TRIAJ H. | 95.4 | 06:57 | – | 13:32 | 15:21 | – | – |
BRASOV | 98.3 | 07:02 | – | 13:36 | 15:26 | – | – |
Mersul trenurilor Brasov -Covasna -Bretcu
statie | km | R 14731 |
R 14733 |
R 14735 |
R 14737 |
---|---|---|---|---|---|
BRASOV | 0.0 | 07:10 | 14:10 | 15:48 | – |
PAV. CFR BRASOV TRIAJ H. | 2.9 | 07:14 | 14:14 | 15:52 | – |
HARMAN | 7.2 | 07:20 | 14:20 | 16:02 | – |
ILIENI HC. | 14.1 | 07:26 | 14:26 | 16:08 | – |
PREJMER HM. | 15.9 | 07:29 | 14:29 | 16:11 | – |
CHICHIS HC. | 20.2 | 07:34 | 14:33 | 16:15 | – |
OZUN HM. | 24.5 | 07:39 | 14:38 | 16:20 | – |
SFÂNTU GHEORGHE | 32.1 | 07:50 | 14:46 | 16:31 | 19:12 |
ANGHELUS H. | 38.6 | 07:59 | 14:56 | 16:40 | 19:23 |
MOACSA HCV. | 42.5 | 08:06 | 15:03 | 16:47 | 19:31 |
BITA H. | 45.9 | 08:12 | 15:09 | 16:53 | 19:38 |
BOROSNEU MARE H. | 49.5 | 08:18 | 15:15 | 16:59 | 19:45 |
TUFALAU H. | 51.7 | 08:22 | 15:19 | 17:03 | 19:51 |
BRATES H. | 54.7 | 08:27 | 15:24 | 17:08 | 19:58 |
COVASNA HM. | 60.4 | 08:37 | 15:33 | 17:18 | 20:08 |
ZABALA H. | 65.0 | 08:43 | 15:39 | 17:24 | 20:16 |
IMECI HM. | 70.4 | 08:50 | 15:47 | 17:31 | 20:26 |
CATALINA H. | 72.2 | 08:53 | 15:50 | 17:34 | 20:30 |
TÂRGU SECUIESC | 76.6 | 09:00 | 15:57 | 17:59 | 20:38 |
SÂNZIENI H. | 83.6 | 09:13 | 16:10 | 18:12 | 20:52 |
POIENITA H. | 86.1 | 09:19 | 16:16 | 18:18 | 20:58 |
BALANI H. | 88.8 | 09:25 | 16:23 | 18:24 | 21:05 |
MERENI LUTOASA H. | 92.0 | 09:32 | 16:30 | 18:31 | 21:12 |
LEMNIA H. | 94.8 | 09:38 | 16:37 | 18:37 | 21:19 |
BRETCU HM. | 98.3 | 09:45 | 16:44 | 18:44 | 21:25 |
Ciudatenii mersul trenurilor, varianta oficiala
Daca te apuci sa cauti pe varianta oficiala mersul trenurilor, vei constata ca orasul Covasna si municipiul Targu Secuiesc nu exista pe rutele CFR. Lucru partial adevarat, pentru ca pe aceasta ruta, Sfantu Gheorghe – Covasna – Targu Secuiesc, circula un tren al Regiotrans. Partea proasta, izolarea de care avem parte este cauzata si de acest impediment, major -as spune eu. Nu se risca multi sa vina in statiunea Covasna, fara sa stie cu ce.
Pingback: sarah
La jumătatea liniei ferate dintre Covasna şi Comandău poate fi văzut un monument unic al istoriei industriale: linia de cale ferată de plan înclinat. Acesta nu funcţionează, refacerea ei va cere cu siguranţă mai mult timp decât a restului liniei. Principiul de funcţionare este simplu: vagoneta încărcată porneşte de pe deal spre vale datorită gravitaţiei, trăgând în sus cealaltă vagonetă, legată de prima cu un cablu de oţel. Frânarea era dirijată din staţia de sus a liniei. Pasagerii ajunşi la staţia superioară s-au îmbarcat în trenuleţul care îi aştepta, şi şi-au continuat drumul. Cei din Covasna îşi amintesc încă de faptul că trenul era cuprins cândva şi în mersul trenurilor CFR.